Monday, August 25, 2014

I'm still alive and now fulltime goat farmer. Yosh!

Assalamualaikum dan salam sejahtera!

terima kasih kepada semua pengunjung blog saya. saya masih hidup! hahaha. whatsapp masih on.

terima kasih atas sokongan anda semua. insya Allah, slow2 saya akan berblogging balik.

sekarang fulltime goat farmer. saya resign kerja government. sempat kerja di Indonesia 2 bulan.

nanti saya share kerja di Indonesia & projek ternakan saya sekarang.

belanja gambar sikit!

geng2 breeding meragut!





Tempahan aqiqah. sendiri sembelih & lapah!


Program Korban & Aqiqah 2014


Iklan. Saya daftarkan nama perniagaan dengan nama Utara Meat And Livestock!


Ada fanpage Facebook. jemput like! Utara Meat & Livestock

Sekian, terima kasih!



11 comments:

  1. hebat sain aku...kerjo pakai kain jah

    ReplyDelete
  2. hebat! insyaAllah suatu hari nanti saya pun nak jadi macam tuan Jenal :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah tuan..semoga berjaya.

    Bukan senang nak bulatkan tekad tinggalkan kerja yang secure mcm kerja kerajaan. Tapi kena yakin rezeki ada di mana-mana.

    Salam hormat! !

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih tuan. insya Allah. rezeki sentiasa ada, tinggal nk pulun cari je.

      Delete
  4. Terbaek lah Tuan Don...pakai kain pelikat jer lapah kambing!!! Jgn kena ketik sudah ler...hahahaha.

    ReplyDelete
  5. Capt. Don, you sebenarnya telah banyak tabur bakti kepada penternak yang baru belajar. Salah seorang daripadanya ialah saya. Hasil dari pembacaan blog you, sekarang ini saya telah mula megorak langkah menjadi gembala dan sekarang ini saya mempunyai 90 ekor kesemuanya. So, keep on assisting those are in need of information. Semoga Allah SWT membalas jasa baik tuan dan saya mendoakan agar tuan Don berjaya in your endevour.
    For your infomation, I am going to tanah suci pada 26.9.2014

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah!! banyaknya.. best2.. insya Allah.. saya akan terus membantu setakat yang saya mampu. haji? tahniah tuan! semoga selamat p & balik & mendapat haji mabrur.

      Delete
  6. Kapten, usahawan ternak berilmu dan berkemahiran sahaja yang akan terus ke hadapan..

    ReplyDelete

Facebook